Poštovani,
radi ostvarivanja cilja savjetovanja sa zainteresiranom javnošću koji proizlazi iz odredaba Zakona o pravu na pristup informacijama, objavljuje se Prijedlog Pravilnika o sadržaju, rokovima i postupku trajnog stručnog usavršavanja primalja, magistra primaljstva, prvostupnika/ica primaljstva, primalja-asistentica i primaljskih asistenata.
Sukladno članku 11. stavak 2. Zakona o pravu na pristup informacijama u nastavku dajemo obrazloženje Prijedloga Pravilnika.
U izradu novog Pravilnika krenuli smo zbog sveobuhvatne revizije sustava trajnog stručnog usavršavanja Hrvatske komore primalja čija potreba nam se nametnula tijekom ovih 6 godina a posebice nakon prvog relicenciranja primalja.
Uvedeni su neki novi oblici trajne stručne edukacije i revidirao se sustav bodovanja edukacija. Nazivlje primalja smo uskladili na način da se odnosi i na muški rod i uskladili smo naziv primalja se onim nazivljem koji je propisan Zakonom o primaljstvu.
Ovim putem pozivamo sve zainteresirane koji žele dostaviti svoje prijedloge, primjedbe i komentare na predloženi tekst Prijedlog Pravilnika o sadržaju, rokovima i postupku trajnog stručnog usavršavanja primalja, magistra primaljstva, prvostupnika/ica primaljstva, primalja-asistentica i primaljskih asistenata da to učine do 04. studenog 2016. godine na e-mail adresu: [email protected] s naznakom „Primjedbe na Prijedlog Pravilnika o sadržaju, rokovima i postupku trajnog stručnog usavršavanja primalja, magistra primaljstva, prvostupnika/ica primaljstva, primalja-asistentica i primaljskih asistenata“
Savjetovanje je otvoreno do: 04. studenog 2016.
- PRAVILNIK (pdf, 500.23 KB)
- OBRAZAC IZVJEŠĆA O PROVEDENOM SAVJETOVANJU SA ZAINTERESIRANOM JAVNOŠĆU (pdf, 288.64 KB)
- IZVJEŠĆE O PROVEDBI SAVJETOVANJA SA ZAINTERESIRANOM JAVNOŠĆU (pdf, 146.06 KB)